مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 09:452022-12-01سياسي

نسل جوان با دیدگاه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی میرزا کوچک آشنا شود


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان، با بیان اینکه دشمنی دشمنان با ملت ایران ادامه دارد و امروز نیز نباید به دشمن اعتماد کنیم، خاطرنشان کرد: - ایسنا/گیلان رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان، با بیان اینکه دشمنی دشمنان با ملت ایران ادامه دارد و امروز نیز نباید به دشمن اعتماد کنیم، خاطرنشان کرد: جوانان با دیدگاه های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی شهید میرزا کوچک آشنایی پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه به ایرانی بودن و گیلانی بودن خود می بالیم که بزرگانی همچون میرزا کوچک خان را داریم، اظهار کرد: در تاریخ ایران شخصیت هایی همچون میرزا کوچک همواره برای نجات ایران و ایرانی از دست استعمارگران تلاش کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره بین المللی شهید میرزا کوچک جنگلی در رشت، افزود: یکی از کمیته های ذیل ستاد کنگره میرزا کوچک کمیته طلاب و روحانیون با مسئولیت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گیلان است، زیرا میرزا یک روحانی فاضل و مبارز بود و لذا می طلبید که در قالب کمیته مذکور به تبیین ویژگی های شخصیتی میرزا کوچک بپردازیم.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان از تشکیل کمیته های شهرستانی ستاد کنگره میرزا کوچک خبر داد و خاطرنشان کرد: از اول لغایت 12 آذر شاهد برگزاری 17 اجلاسیه شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جوان با دیدگاه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی میرزا کوچک آشنا شود

نسل جوان با دیدگاه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی میرزا کوچک آشنا شود